Reşat Halife Müslüman Değildir

SORU:
a) ​Kuran’da 19 defa RASHADA KHALAFA gibi bir söz geçiyor. 19’cular da bu söz Rashad Khalifa’nın resul oluşunun mesajı diyorlar. Acaba Kuran, içinde sapık düşünceli olanlara tuzak mı kurdu?
b) Kuranda Cin Suresinin 27. ayeti hakkında bir şey sormak istiyorum. Bu aralar çok gündemde karşıma çıkıp kafamı allak bullak etmiş durumda. 72:27 ayetinin orijinalinin “halfihî rasadâ” olarak bitmesi de ayrı bir delildir/ayettir/işarettir! Deniliyor buradaki halfihî rasad

â/rasaden kelimeleri/ cümlesi. Rashad Khalifa’nın elçi olduğunun mesajıdır, ismi’nin ve soyismi’nin de Kuran’da kodlandığı’ndan bahsediyorlar. Bu mesaj ve kodlanma olayı gerçek midir? Kuran’da halfihî rasadâ olması bize neyi kastediyor aslında?

CEVAP:
a)
Kur’an’ın neresinde “RASHADA KHALAFA” 19 defa geçiyormuş, onu isbat edemezler.
Ayrıca Kur’an’da Resulullahın son nebi olduğu belirtilir. Nebi son ise Resulde sondur. Çünkü hiçbir Resul nebi olmadan resul olamaz. Aksini iddia eden Kuran’a inanmamış sayılır. Her resul nebidir ama; her nebi resul değildir. Hatemen(son) Nebi ile ilgili ayet Kuran’da geçer. Yani Resulüllah son nebi ve son resüldür. O 19’cu felsefeciler ayetlere kendi bozuk felsefelerine göre mana verip İslamdan çıkmışlardır.
Allahu teala buyurmuştur ki(mealen):
– “Muhammed, sizin adamlarınızdan hiçbirinin babası değildir. Ama Allah’ın Resulü ve peygamberlerin sonuncusudur. Allah her şeyi hakkiyle bilendir.”  (Ahzab/40).
Görüldüğü gibi Kuran’ın hatemen nebi hakkındaki mesajı gayet açıktır. Manası açık bir ayeti bilerek kasten başka manalara çekmek küfürdür.

Büyük müctehid İmam İmamı Azam (r.a) Bu gibi kimseler hakkında şöyle beyan etmiştir:
Eğer Bir Kimse,
“Ben Âyete İnanıyorum Ancak Tefsir ve Te’viline İnanmıyorum!” Derse Kâfir Olur. Çünkü Kur’an’da, Te’vili Tenzilinin Aynı… Olan (Ne İfâde Ettiği Konusunda Ayrıca Yoruma Gerek Bırakmayacak Ölçüde Açık Olan) Âyetler Vardır. Eğer Bunu İnkâr Ederse Kâfir Olur.         [el-Fıkhu’l-Ebsat, 48]

 

b) Cin Suresi 25,26,27,28 Âyeti Kerimelerinin Mealleri:

25 – “De ki: “Ben bilmem, o size vaad edilen şey yakın mı, yoksa Rabbim onun için uzun bir süre mi koyar..”
26 – “O bütün gaybı bilir. Fakat gaybını hiç kimseye açmaz.”
27 – “Ancak seçtiği elçiye açar. Çünkü onun önünden ve ardından gözetleyiciler salar.”
28 – “Bilsin diye ki, onlar Rablerinin elçiliklerini yerine getirmişlerdir. Allah onlarda bulunan her şeyi kuşatmış ve her şeyi bir bir saymıştır.”

Reşat Halife denilen sahtekarın ismi Reşat’tır. Kur’anda ise söz konusu ayeti kerimede “rasadâ” geçer.
Reşat isminin anlamı, “Doğru yolda yürüyen’dir”.
Oysa söz konusu edilen ayeti kerimede “ve min Halfihî Rasadâ” (Onun(Muhammed’in) ardından gözetleyiciler salar) geçer.
Yani Cin suresi 27. ayeti kerimenin tam meali:
“(Allah gaybın ilmini) Ancak seçtiği elçiye açar. Çünkü onun(rasülün) önünden ve ardından gözetleyiciler salar. ”
Reşat ile “rasadâ” arasında mana olarak bir alaka yoktur. Her ikisi de farklı kökenden kelimelerdir. Bu adam o kadar cahildir ki “Şın” Harfi ile “Sad” harfinin bile ayrı harfler olduğunundan haberi yoktur…

Yazan: Bekir Abdullah  22 Nis 2019, 11:08

Loading

4.144 - 1
DİKKAT: Hakaret, küfür, tehdit içeren mesajlarla ilgili gerekli yasal işlemler yapılır. Tüm gönderilerde IP adresleri ve gönderim tarihi sistem tarafından kaydedilmektedir. Soru veya mesaj göndermeden önce nezaket kurallarına dikkat ediniz.

Aşağıdaki formu doldururken isim kısmında takma ad veya rumuz kullanabilirsiniz. İnternet sitesi kısmını boş bırakınız. Gerekli alanlar * ile işaretlenmiştir. Eposta adresiniz yayımlanmaz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


“Reşat Halife Müslüman Değildir” üzerine 7 yorum.

  1. Bizim Kuran’ı okumadığımızı ve onun manasını bilmediğimizi sanmanız ön yargınıza veriyoruz. Elhamdülillah Kuran hakkında sizin hocalarınızın bilemeyeceği kadar onun manasına vakıfız.
    Reşat Halife Kuran’a inanmıyor ama insanları aldatmak için “Kurana bakın” diyor. Kuran’ı doğru anlamak için müçtehid alimlerin ilmine sahip olmak gerekir. Avam insanlara herhangi bir meselede Kuran bakın demek ilk okul öğrencisine tıp kitaplarını verip buraya bakarak beyin ameliyatı yapın demek gibidir. Kuranda namazı dosdoğru kılın zekatı verin diyor Cenabı Hak. Peki Kuranda zekatın yüzde kaç verileceği açıkça yazıyor mu? Koyunun devenin sığırın zekatları yüz kaç verileceği açıkça beyan edilmiş mi? Hayır. Kuranda cenaze namazını nasıl kılınacağı cuma namazının ve beş vakit namazların kaçar rekat kılınacağı açıkça var mı? Yok.
    Demek ki Peygambersiz yani hadisler olmadan Kuran tam anlaşılamaz.
    Reşat Halife Kuran’a inansaydı Peygamberimizin son nebi ve son Rasül olduğuna iman eder Rasüllük iddia etmezdi.. Kuranda geçen “Hâtemen-nebi’nin” manası peygamber olmayan nebi olamaz demektir. Reşat halife, peygamber olmadan Rasül olduğunu iddia eden bir sapkındır.
    Hud suresi birinci ayetinde Allah “elif laaam miiim” buyurmuştur. Herkesin anlayacağı kadar açık olsaydı Allah böyle şifreler kor muydu?
    Kuran herkesin anlayacağı kadar açık olsaydı Allah Peygamberimize Nahl suresinde mealen “Ey Rasulüm bu Kuranı sana indirdik ki onu insanlara açıklayasın” buyurur muydu?
    Kuran sadece Peygamberimize tam olarak açıklanmıştır unutmayalım.
    Peygamberimizin hadisleri Kuranın tefsiridir. Kim onu yok sayarsa o azgın bir kafirdir.

  2. Benim arapçam hiç yok o yüzden bu konu hakkında hiç bir şey söylemeyeceğim fakat dikkatimi çeken bir konu var bu adam mısırlı anadili arapça yani bunu göz önünde bulundurarak yorum yapın bir diğer konu ise bu adam eğer ki sahtekâr ise müslüman değilse bu durumda ortaya bir konu atar bu böyledir şu şöyledir der insanların kafasını karıştırır ve çekilir üzerine gitmez ve inancı da olmadığı için bunu yaparken ona yönelen insanlardan da gelir elde eder bu adamın tek amacı insanları yoldan çıkarmak olduğunu hiç sanmıyorum dediğim gibi bir inancı yoksa bundan bir kazancı olması lazım fakat ben böyle bir şey göremiyorum

    1. Kuran’ı anlamak için arapça bilmek yeterli olsaydı Ebu Cehil ve Ebu Leheb müslüman olurdu. Bu her ikisi de arap edebiyatçısı idi. Kuran Kureyş lehçesi üzere nazil oldu. Mısırlıların Kuranı anlamaları Özbeklerin Kazakların Türkiye Türkçesini anlamaları gibidir. Arada lehçe farkı vardır. Kuranın son nebi ile alakalı ayetini tüm islam alimleri ittifakla bildirmişlerdir ki Peygamberimiz son peygamber ve son rasuldür.
      Bu Reşat Halife siyonist ABD ajanıdır. Ana dili arapça olan binlerce İslam alimleri arapçayı Reşat halife kadar bilmiyorlar mıydı ki böyle bir kanıya vardınız? Arapçayı ana dilimiz kadar bizde biliyoruz elhamdülillah.
      Konuyu gayet açık olarak beyan ettik. Buna rağmen tereddüt eden kimse kendi imanını sorgulamalı ve imanını tazelemeli yoksa küfür üzere ölüp ebedi ateşe atılacağını unutmamalı.

  3. Hakaret içermeyecek yorum hakkında uyarı yapmışsınız ama yazıda hakareti siz yapıyorsunuz.Reşat Halife sizin gibi asıl sahtekarları ifşa eden bir el elçidir.

    1. Yalancı peygamberleri tasdik etmek küfürdür. Reşat Halife denilen sahtekar ise yalancı ve kafirdir. Bu itirafımızı hakaret kabul ediyorsan sen dahi ehli küfürsün…

      İslam Dergisi sitemiz, kafirlerin İslam’a aykırı inançlarını çöpe atmaktadır.
      Sen ki bir yazı daha atarsan bil ki o karanlık yazınız çöpe gidecek cevap verilmeyecektir.

  4. Kuran’da resul ve Nebi gayet net bir şekilde yazmaktadır. Ali İmran 81de kitab verilen nebilerden söz almistik sende dahil nuhtan İsadan musadan vs diye daha sonra bir Resul gelecek diyor. Benim tüm insanliktan ricam kuran’ı anladıkları dilden okumaları

    1. Kuran’a kendi sapkın mantığına göre mana verip kafir olan reşat halifeye tabii olarak kafir olduğunuz bariz nettir! Kuran’da elbette Rasül ve Nebi açık bir şekilde belirtilir. Ancak üstadın reşat halife denilen kefere Âl-ı İmrân suresi 81. ayetinin manasını çarpıtarak kafir olmuştur.. Al-i İmran 81. ayette Peygamberimize atfen “sen de dahil” ibaresi yoktur. Ben bir arapça hocası olarak buna şahidim siz nerenizden uydurup da kafir oldunuz böyle?
      Ayetin Elmalı Hamdi meali şudur:
      – “Allah peygamberlerden şöyle söz almıştı: «Andolsun ki size kitab ve hikmet verdim, sonra yanınızda bulunan (kitaplar)ı doğrulayıcı bir peygamber geldiğinde ona(Muhammed aleyhisselama) muhakkak inanacak ve ona yardım edeceksiniz! Bunu kabul ettiniz mi? Ve bu hususta ağır ahdimi üzerinize aldınız mı?» demişti. Onlar: «Kabul ettik» dediler. (Allah da) dedi ki: «Öyleyse şahit olun, ben de sizinle beraber şahit olanlardanım». (Âl-i İmrân Âyet: 81)

      Kur’an’da Resulullahın son nebi olduğu belirtilir. Nebi son ise Resulde sondur. Çünkü hiçbir Resul nebi olmadan resul olamaz. Aksini iddia eden Kuran’a inanmamış sayılır. Her resul nebidir ama; her nebi resul değildir. Hatemen(son) Nebi ile ilgili ayet Kuran’da geçer. Yani Resulüllah son nebi ve son resüldür. O 19’cu felsefeciler ayetlere kendi bozuk felsefelerine göre mana verip İslamdan çıkmışlardır.

Bir yanıt yazın